Takže abychom byli fér, abychom dostáli pověsti naší domoviny a hlavně proto, že Humus už nemá co číst… „Taneční“ videa Matta Hardinga vidělo na YouTube pár desítek milionů lidí, což dává celkem smysl, protože jsou originální, svým způsobem milá a vtipně rozpustilá. A jelikož si nějaký český, v reklamní agentuře pracující zlodějíček pomyslel, že to jsou přesně ty atributy, jež by mohl mít letní spot na Aquilu, normálně je vobšlehnul. Podle mě ostuda pro KMV jako prase. Půl miliardy nebo kolik na nákup médií a spot na ukradeném motivu? Ale fuj. Nebo se pletu a vy snad najdete 10 rozdílů?
Matt Harding:
Aquila:
7 replies on “A jak u nás doma”
Tak to je mazec, KMV jsou nejvetsi blbci, lidi od nich z marketingu znam, my sme jim u nas ve firme rikali univerzalne “kokoti”
Humus
P.S. Diky za clanek 🙂
Tak to je mazec, KMV jsou nejvetsi blbci, lidi od nich z marketingu znam, my sme jim u nas ve firme rikali univerzalne “kokoti”
Humus
P.S. Diky za clanek 🙂
Psali o tom i v minulem cisle M&M, ale citovali blog nekoho jinyho.
Psali o tom i v minulem cisle M&M, ale citovali blog nekoho jinyho.
Tak už to jako dementujou, že to nejni fejk ale pouze inspirace
viz http://aquila.wdf.cz/aquila-tea-m/ – nasypali si to na svuj novej web 🙂
Tak už to jako dementujou, že to nejni fejk ale pouze inspirace
viz http://aquila.wdf.cz/aquila-tea-m/ – nasypali si to na svuj novej web 🙂
To se zase hosi z PRka zapotili, nez to sepsali. 🙂 Ale vyklouzli z toho jakz-takz.
A ze M&M citujou nekoho, kdo to prevzal ode me? Holt jsou to luzri. 😀